Remco en Kyra in Zuidoost-Azië

Onze terugvluchten zijn geboekt....

We hebben zojuist onze terugvluchten geboekt! Op maandag 8 juni 2009 vliegen we met Cathay Pacific van Hong Kong naar Londen.

Waarom naar Londen? Allereerst, omdat de vluchten vanuit Hong Kong naar Londen zo'n € 435 euro per persoon goedkoper zijn dan vluchten met eindbestemming Amsterdam of Düsseldorf. Daarnaast schaam ik mij een beetje dat ik zo ver als mogelijk is, heb gevlogen (Nieuw Zeeland) en ik nog nooit in Londen ben geweest

Laughing
Remco vindt het een geweldige stad en wil graag gidsen
Cool

Na een paar dagen Londen, vliegen we op zaterdagochtend 13 juni 2009 met Transavia vanuit Londen naar Rotterdam. We hebben dan het weekend om Remco's familie en vrienden gek te praten over alles wat we hebben meegemaakt. Daarna reizen we (per trein?) verder naar het (hopelijk zonnige) zuiden.

Tot ziens allemaal!

Voordat het zover is gaan we nog zo veel mogelijk genieten en flink wat kilometers afleggen.We hebben nu nog zo'n 2 weken in Cambodja en willen dan via Vietnam naar Zuid-China reizen.

Reacties

Reacties

Katrin

Wat zal Demi blij zijn als jullie terug zijn. Geregeld vraagt ze wanneer jullie naar huis komen, want het gaat haar allemaal veel te lang duren. Ze zal dus een van de eerste zijn die jullie zullen zien als jullie naar Rotterdam komen.
Veel plezier nog en ik kijk weer naar jullie verhalen.

Groetjes,
Katrin

Wim en Esther

Hoi Remco en Kyra

Wij wachten vol smart op jullie vakantie verhalen.
Nog een leuke tijd gewenst en tot schrijfs.

groetjes Wim en Esther en the kids

Mama

Fijn dat jullie dan weer naar huis komen.En geniet in de tussen tijd nog maar goed. Daarna begint het gewone leven weer.Wat ook heel mooi kan zijn trouwens !!!

Miranda

He avonturiers!

Schitterende foto's van happy kids! Ik ben onder de indruk van wat jullie met de donaties hebben gedaan.
Ben benieuwd wat jullie met het overige geld gaan doen. Fijn te lezen dat jullie eerst research plegen en het niet zomaar lukraak aan het eerste en beste "goede doel" geven.

Dus, het einde is in zicht... time flies! Maar.. jullie hebben nog 2 maanden te gaan.
Een ding is zeker.. dit is een reis om echt nooit te vergeten. Wow, wat hebben jullie gezien en meegemaakt!!!

Hier gaat alles goed. Ik ben echt aan het aftellen. Nog maar 31 dagen...
Kreeg helaas gisteren een smsje van Mirjam dat zij met een ernstige zwangerschapsvergiftiging is opgenomen in het ziekenhuis. Zij is 3 weken later uitgerekend dan ik, maar zij zegt dat het een kwestie van een paar dagen of weken is, voordat haar kindje komt. Ga haar maandag opzoeken in het ziekenhuis.

Ik wens jullie wederom weer heel veel reisplezier!

Greetz, Miranda

Martin

He Limlanders,

Door drukte even geen tijd gehad om de verhalen te lezen, maar ben weer helemaal bij. Jullie zijn bijna een tweede rode kruis! Heerlijk die mooie verhalen, maar ook weer gezellig als jullie weer (heelhuids) thuis zijn. Ik heb het hele donatieverhaal gemist, maar mail je banknummer even aan mij, dan zal ik een bijdrage geven. Kan ook besteed worden aan een biertje hoor!!! Groetjes Martin, Laura & Thijn

Jeroen

Hej Remco en Kyra!

Ja Birma was echt geweldig! Wat grappig dat wij hetzelfde dorpje hebben gezien! Maar jullie hadden het erover dat je niet met het OV kon toch? Dan ben ik vast heel illegaal bezig geweest ;-) Maar ik ben wel op de bus gestapt.

Maar wat een bijzonder intrigerend land, bedankt voor jullie inspiratie! Want zonder jullie was ik nooit op het idee gekomen om daarheen te gaan!

En nog heel veel plezier met jullie plannen de komende tijd, ik blijf jullie volgen! Mijn terugvlucht is trouwens ook geboekt. 6 juni, twee daagjes eerder dan jullie, stap ik op het vliegtuig.

Hebben jullie trouwens in Cambodja ook Songkran gevierd? Of vieren ze dat daar niet? Hier was het echt gekkenhuis joh! Zal d'r binnenkort wel even een verhaal over posten ;-)

Geniet voorlopig nog even van Cambodja en daarna van de andere landen! China zou ik ook zooo graag meer van zien. En in Noord-Vietnam schijn je een hele coole tempel te hebben, genaamd (ik zoek 't eventjes op tussen m'n papieren) Tay Ninh Caodai Great Temple, waarin monniken van alle geloven schijnen te zitten. Dat vertelde iemand mij bij de kooklessen...

Nja goed, ik hoor wel weer van jullie!

x Jeroen

Jeroen

Ow... 't is in Zuid-Vietnam lees ik net ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!