Remco en Kyra in Zuidoost-Azië

Hulp gevraagd

Hallo allemaal. We zijn nu alweer in het 4e land van onze reis. In drie landen die we bezocht hebben (Birma, Laos en Cambodja) is helaas heel veel armoede, mede door coruptie en een dramatisch verleden. (Bijvoorbeeld: pol pot).

Wij willen graag niet alleen door deze landen reizen, maar ook deze mensen een beetje helpen door bijvoorbeeld schoolboekjes, pennen, potloden, medische producten voor hen te kopen, en die direct aan de mensen te geven waarvan wij denken dat ze het nodig hebben.Dat zijn we al mee begonnen en het wordt allemaal heel goed ontvangen! Zo hebben we schoolspullen uitgedeeld en medicijnen en ook hebben we voor een bergvolk een toilet gesponsord.

Wij vragen ons af of er mensen in onze omgeving zijn die ook een steentje willen bijdragen. Dat is natuurlijk volkomen vrijblijvend, maar elke euro welkom!

Laughing

Wij stellen voor als iemand een donatie wil geven dat hij of zij ons een email stuurt (naar een van onze hotmail accounts) met het bedrag erin vermeld. Alle kleine beetjes helpen, want de spullen zijn hier niet zo duur. Wij sturen je dan een mail waarin we onze bankgegevens zetten zodat je het geld over kan maken.

Gedurende onze reis laten we weten door foto's en verhalen waar en wat we deze mensen geven van deze donaties

Laughing

PS het is geen verplichting en we veroordelen niemand die geen intresse heeft. Altijd even goede vrienden!

Wink

Wim En Esther

Goed initiatief.

groetjes

mama

Dat is een heel goed idee. Vooral de school spullen voor kinderen, die zijn de toekomst nietwaar. groetjes Mama

Marlies en Jac

Stuur ons jullie banknummer, wij doen graag mee om hartjes te verblijden !
Wij genieten ondertussen van jullie verhalen en beeldmateriaal.
Groetjes, en enorm veel plezier de resterende tijd van jullie verblijf.

Miranda

He luitjes,

Fijn te lezen dat jullie weer onderweg zijn en aan nieuwe avonturen zijn begonnen. Hoe gaat t met je been Kyra?? Is de wond goed genezen?

Goed idee om donaties te vragen. Nu weet ik ten minste zeker dat t geld ook daadwerkelijk bij de lokale bevolking terecht komt.
Geef jullie banknummer maar door, zullen we wat storten.

Veel plezier daar!

Greetz, Miranda en Arjan

Carmen

Weer even genoten van jullie reisverhalen, pffff wat doe ik hier??? Geniet en ik werp nog eens een blik!