Remco en Kyra in Zuidoost-Azië

Revalideren in Thailand

Iedereen heel erg bedankt voor de e-mails en leuke reacties in het gastenboek. Het is leuk om te zien dat steeds meer mensen onze site bekijken, zowel mensen ' vanuit thuis' als reizigers die we onderweg zijn tegengekomen.

Met mijn wond gaat het inmiddels iets beter, al zal het zeker nog een week duren voordat hij dicht is. ook onze schrammen, schaafwonden en blauwe plekken genezen. Het is goed om iets negatiefs in iets positiefs om te zetten en dat hebben we dan ook gedaan. Toen we vanuit Laos naar Bangkok zijn gereisd, hebben we een nieuw visum voor Thailand gekregen, voor 15 dagen. We hebben besloten die tijd tegebruiken voor een vakantie binnen een vakantie. Wat dat inhoudt?

In Bangkok hebben we allereerst anderhalve dag genoten in ons favoriete guesthouse (Happy House). Het is deze reis de vierde keer dat we in Bangkok waren end us voelt het een beetje als thuiskomen. Dus weer genieten van lekkere shakes en heerlijke Thaise curry's en bovenal: de chaos van Bangkok. Deze keer zijn we ook naar de bioscoop geweest.Voordat de film begint, wordteen promotiefimplje voor de Thaise koning en Thailand getoond. iedereen gaat dan staan, uit respect. Daarna begint de film.

Howel Bangkok geweldig is en er ontzettend veel te doen is, is het niet echt een plaats waar je je rust vindt. Daarvoor hebbenwe een geschiktere plaats gevonden: de Thaise eilanden. Allereerst naar Koh Tao....(turtle island). Vroeg op, 7 uur in de bus, een uur op de boot en...: welcome to paradise!

Om jullie niet al te jaloers te maken, zal ik onze bezigheden niet uitgebreid beschrijven, maar kort samenvatten:

  • We worden gewekt door twee hanen en besluiten ons nog eens om te draaien
  • we lummelen de hele dag in onze favoriete loungebar

  • dat lummelen onderbreken we alleen om op het strand te liggen (Kyra) of te snorkelen (Remco)

  • ondertussen genieten we van shakes, zijn we aan het kaarten en genieten weiedere avond van een prachtige zonsondergang...

Dus mensen, heb geen medelijden met ons. Wij redden ons wel. Revalideren in Thailand is zo slecht nog niet

Laughing

Reacties

Reacties

Ingrid

Wauw........
Prachtige foto's!

Anne en Raymond

Hey Kyra en Remco!

Wat een heftige verhalen zeg ( over dat meisje en jou brandwond). We hopen dat het gauw weer geneest.

Wel erg mooie foto's zeg van Thailand... en we zijn toch wel jaloers hoor!
Geniet ervan!

Groetjes Anne en Raymond

Vera

He vakantiegangers,

Het is er de afgelopen tijd niet meer van gekomen om steeds jullie verhalen te lezen. Vandaag heb ik even een inhaal slag gemaakt. Ik moet zeggen dat ik toch wel en beetje schrok van jullie laatste avontuur (brommer, gewonde meisje enz.) Dan wordt je inderdaad weer even met je neus op de feiten gedrukt hoe "goed" we het hier hebben. Iedereen heeft tegenwoordig een gsm op zak en een ambulance is snel gebeld en ter plaatse. Wat een luxe!
Gelukkig dat er ook ziekenhuizen zijn waar het wel in orde is. Wel triest dat die niet voor iedereen toegankelijk zijn, maar alleen met geld.
Geniet van jullie welverdiende vakantie op vakantie en denk eens af en toe aan ons als je met een lekkere shake van de zonsondergang aan het genieten bent, haha.

Heel veel groetjes Vera

patrick

hee luitjes,
het gaat jullie wel goed daar.
ik zie aan de tenen van kyra dat jullie nu ook de lokale kleur beginnen te krijgen. zorg wel dat jullie op tijd terugkomen anders kloppen de foto's van jullie paspoorten niet meer.

o ja,

ruben zag een foto van maxima in de prive, toen zij hij "kiki" leuk he.

groeten
Patrick, Ingrid, Ruben en ?

Miranda

Sawat-dee-kha!

Geniet van jullie vakantie binnen de vakantie!?!?

;-P

Greetz, Arjan en Mi

Roel

Hallo,

Ik las jullie reactie op mijn site. Ik heb jmmr genoeg niet jullie prive emailadres dus dan maar bij deze mijn reactie. leuk jullie via Tad fane zijn gegaan. Die slechte weg kan ik mij wel herinneren, die heb ik met een vriendin gefietsd, was zo`n 30 km niet geasfalteerd en ja met een fiets ga je toch langzamer. Ik kreeg vanmorgen een mail van een andere reizigster die ik in Chiang Khan ontmoet had en die heeft ook een wond aan haar been opgelopen door die brommers afgelopen week.
Het is leuk om jullie verhalen te volgen enne kan melden ik ws vanaf begin juni weer twee maanden de hort opga:-) dusse dan komen er weer waarbenjijnu berichten:-)

tot contacts, Roel ( Nong Khaai )

Jeroen

Hey Kyra! Wat goed om van jullie te horen! En wat cool dat jullie op deze manier 'revalideren' in Thailand! Haha, 'even' naar de Zuidelijke eilandjes... doe maar luxe!

Maar in ieder geval, geniet ervan! En geniet van Cambodja! Ik ga op 4 april het land uit, naar Laos toe, maar jullie gaan dus direct door naar Cambodja? (Nog tips voor mij als ik in Laos ben? =P)

Gr. ?????? (Jeroen)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!