Remco en Kyra in Zuidoost-Azië

Aankomst in Bangkok

Even een kort bericht vanuit Bangkok. Gisteren zijn we na een vlucht van 9 1/2 uur goed aangekomen. Het guesthouse waar we slapen is erg mooi en je komt er echt tot rust. Dat is ook wel nodig, want Bangkok is een enorm mierennest! Het is een mooie en interessante stad, maar ook wel een beetje vermoeiend. Dat komt omdat er zoveel te zien is en er zoveel verkeer rondrijdt en mensen rondlopen. Iedereen wil je wel iets verkopen of aansmeren.

Maar tegelijkertijd is het ook ontzettend mooi en fantastisch om al die Thai zo bezig te zien. Op straat verkopen ze de gekste dingen. Eten wordt er vers bereid. De geuren zijn heerlijk en je kijkt je ogen uit.

Omdat het guesthouse niet echt goed geisoleerde ramen heeft, werden we vanochtendwakker van de vogels en het steeds drukker wordende verkeer. Echt heel apart.

Vandaag hebben we eerst heerlijk ontbeten (je kunt voor 90 eurocent een verse mangoshake bestellen) en daarna hebben we het Grand Palace bezocht. Dat was heel mooi om te zien, al die pracht en praal en (in onze ogen) enorme kitscherige architectuur. Verder hebben we alleen maar rondgelopen en ons verbaasd over alles wat we zagen. We zijn langs marktjes gelopen, hebben monniken gezien en de meest rare soorten groenten, fruit en (vlees?) gerechten, die allemaal vers op straat worden bereid. We zijn zojuist met detuktuk terug naar het guesthouse gegaan en hebben in die rit een enorme lading uitlaatgassen binnengekregen!

Het weer is trouwens lekker. Het is zonnig en zo'n 30 graden (sorry!).

Tot schrijfs.

Reacties

Reacties

Anne&Raymond

Hoi Remco en Kyra,

goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen.
Hier is het heel erg koud ( vannacht -15!), dus we zijn wel jaloers zeg!
Alles in huis gaat goed, we zijn al een beetje gewend.
Veel plezier verder!!

Groetjes Anne en Raymond

Patrick, Ingrid en Ruben

Ha Remco en Kyra,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
Erg leuk om op deze manier toch een beetje op de hoogte te blijven, leuk om te zien en te lezen wat jullie zoal allemaal meemaken daar!
En ook wij zijn jaloers op de temperaturen bij jullie, tis hier idd erg koud.....brrr....
Ik zou zeggen, geniet ervan, van het mooie land en het mooie weer, en vooral ook van elkaar!
Maak er een mooie reis van!
We laten gauw weer iets horen!

Veel liefs,
Patrick en Ingrid
dikke knuffel van Ruben

PS Ruben wil ook nog wat zeggen......
ggggggggggggggggg,nnnnqwwtgf4ed5rg6tuji8o\

Deanne

Hoi Oom Rem en Tante Kyra,

Ik hoor dat het leuk is bij jullie.
Bij ons is het ook leuk. Jammer genoeg moet ik weer naar school. Maar ik zie mijn vriendjes wel weer. Ik kan lekker met ze spelen in de pauze. Op school leer ik gelukkig wel leuke dingen. Ik wens jullie nog veel plezier.

Groetjes,
Deanne

Lisa

Hoi ome Rem en tante Kyra,

Ik vind het fijn voor jullie dat het daar heel leuk is. Maar voor mij is het wat minder leuk want ik ben ziek. Ik wens jullie nog heel veel plezier.

Groetjes,
Lisa

Shireen & Nick

Hey Kyra & Remco,

Wat leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van alles wat jullie meemaken.
We zijn enorm jaloers op jullie hier is het ontzettend koud vannacht -15 heb ik nog nooit meegemaakt.
Geniet ervan en let goed op elkaar.

Veel liefs Nick & Shireen

Katrin

Hoi Remco en Kyra,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en jullie je al vermaken in Bangkok. Wees blij dat jullie zondag weggegaan zijn, gisteren (maandag) waren er de nodige vertragingen op het vliegveld van Dusseldorf vanwege sneeuw. Voor de temperatuur zou ik zo jullie kant opkomen, die kou hier is maar niks. Wees maar blij dat jullie daar zitten en niet hier. Geniet verder van jullie vakantie en we horen gauw weer van jullie

Groetjes,
Katrin

Sally

Hey Kyra en Remco,

Goed te lezen dat jullie een goede reis gehad hebben !
Ik ga al jullie reisverslagen met veel interesse lezen.

Groetjes Sally.

mama

Hallo was juist wakker, en toen kreeg ik jullie sms. fijn dat jullie heelhuids zijn aangekomen. Mooie foto's.Groetjes Mama

Vera van Wylick

Hoi Remco en Kyra,

Fijn om te lezen dat jullie heelhuids zijn aangekomen.
Wat leuk die foto's. Wat een uithangborden zeg. Een hele wirwar.

Ik wacht jullie volgende verhalen en foto's met smacht af.

Geniet er nog van.

Groetjes Vera

Groetjes uit Dronten, Miranda

Sawat-dee-kha!

Ik wens jullie een ongelovelijk mooie en onvergetelijke reis toe!!! Het weer zit al mee in ieder geval!! ;-P

Have fun!!!!!!!!!!!!!!!!

aimee

heel veel plezier daar . gr aimee

Ramond & Ellen

Geniet van de reis en alles wat jullie daar meemaken. En niet vergeten om een lekker thais recept mee te nemen ;)

Suus en Jeroen

Hallo!
Terwijl jullie goed zijn aangekomen in de zon, zijn wij met -15 (velig) terug gekomen uit de zon, ... snik. Israel was fantastisch! Anyway, voor ons nu weer back to reality, voor jullie begint het avontuur pas net.
Geniet ervan!
groetjes

tante Greet en Oom Ben

Hallo Remco en Kyra,

Wij zullen jullie reisverslag met veel belangstelling
lezen en wensen jullie voorlopig een hele goede reis
toe. Groetjes van ons.

Elly

Hallooww!

Ik kreeg bericht dat er weer nieuwe verhalen op de site zouden staan...maar volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan want ik zie helemaal geen nieuwe verhalen...! Ik was er juist zo benieuwd naar. En Rem, klopt het dat jou site niet meer werkt?

Onze site werkt straks wel (als het goed is, haha) Je kunt het vinden op http://home.kpn.nl/kiev0002/

Doei!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!