Remco en Kyra in Zuidoost-Azië

Afscheid

Bij een nieuw begin hoort afscheid nemen. Tot nu toe zijn we vooral bezig geweest met praktische zaken. Wat nemen we mee? Wat moeten we nog allemaal regelen? Hele lijsten zijn afgewerkt en uiteindelijk ligt alles klaar om te worden ingepakt. Nu, de laatste dagen voor vertrek, staat alles in het teken van afscheid nemen.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, interesse en goedbedoelde reisadviezen! We passen goed op elkaar en jullie horen van ons

Laughing

Voordat we vertrekken wil ik nog graag de meestgestelde vraag beantwoorden, namelijk: 'Wat nemen jullie allemaal mee?'.

Een foto zegt meer als 1000 woorden, dus:

Je ziet het : een hele stapel boeken, wat kleren, drie paar schoenen (slippers, gympen en wandelschoenen), slaapzakken, reispapieren, geld en documenten, een aantal praktische zaken en een hele lading medicijnen en toiletspullen.

We hopen dat het in totaal niet meer gewicht is dan 15 kg per persoon.

Liefs,

Remco en Kyra

maureen

lieve remco en kyra

ik hoop dat het jullie bevalt in Thailand
maak er een gezellige reis van:D:$

Sacha

Ha wereldreizigers,
Mooie blog! Het is bijna zo ver, nog 2 nachtjes. Ik wens jullie, ook namens John, Marlike en Jurriën een heel fijne reis toe. We zullen jullie avonturen volgen. Het enige reisadvies dat ik jullie wil geven is: kom heelhuids terug. Gelukkig zijn jullie ervaren reizigers.
Dikke kus en tot mails, Sacha

Henk, Katrin, Demi en Mikael.

Remco en Kyra,
Een hele fijne reis, geniet er van! Laat regelmatig iets van jullie horen. We zijn echt benieuwd naar jullie reisverhalen. Groetjes van ons allemaal.

Joyce en Dave

Lievelievelieve Remco en Kyra,

jullie staan nu op de drempel van een ruim 5 maanden durende Aziatisch avontuur. Maak er een geweldige reis van, snuif het Aziatische cultuur op, laat je verwennen en vooral verassen door alles wat men daar te bieden heeft.

Wij zijn ervan overtuigd dat dit 'once-in-a-lifetime-ervaring' jullie dag op dag en keer op keer zal boeien. Er zit er dan dus maar één ding op: Geniet er gewoon van.

Een hele goede reis strakjes en ENJOY!

We zien ons over 5 maandjes weer ('we' is nu met z'n tweeën en vanaf eind april met z'n drieën haha)

NO WORRIES MATE..!!

pa en ma

fijn dat jullie goed aangekomen zijn en de reis goed verlopen is
na een nachtje lekker slapen kunnen julie morgen gaan genieten van bangkok

gr pa en ma

Ingrid

Lieve Remco en Kyra,

Ik lees dat jullie goed zijn aangekomen, dat is al een goed begin.

Heel veel plezier, verwondering, verbazing, respect en al wat meer wat jullie reacties mogen zijn op alles wat jullie daar gaan beleven!

Ben benieuwd naar reisverhalen!

Liefs, Ingrid

Ellen, Marije, Marcel en Monique

Ha Kyra en Remco,

Vanuit een heel koud Reuver (-11,5 C overdag) met gelukkig een werkende verwarming op zolder, wensen wij jullie een goed 2009! Jullie zitten nu lekker in Bangkok...wij zijn ernstig jaloers. Stuur wat warmte deze kant op! :) Heel veel plezier in het verre oosten. We denken aan jullie en goede reis!

Groetjes van je tijdelijke oude team!

Josan

Hoi Kyra en Remco,

Ik wens jullie een super 2009 toe, met heel veel geluk en goede gezondheid! En voor nu natuurlijk een geweldige ervaring!!! Enjoy!

Groetjes
Josan

Fam. Peters

Hey luitjes, wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu kan het genieten beginnen! Amuseer jullie en beleef wat de landen jullie willen bieden! Groetjes uit Sittard, Dave, Ellen & Benthe

martin laura en thijn

Hallo Luitjes,

Echt super om jullie leuke verhalen te lezen!
Heerlijk hoor alleen maar genieten, wat een luxe he!
Bij ons thuis is het een ziekenboeg net als bij de rest van nederland. Wij willen gewoon een beetje zon...
Veel plezier en voorzichtig samen veel liefs Laura