Remco en Kyra in Zuidoost-Azië

1e Slaapplek: New Siam II

Omdat het wel zo fijn is een slaapplek te hebben nadat je na 11 uur 'fris' uit het vliegtuig komt rollen...hebben we de eerste drie nachten in Bangkok alvast een slaapplaats gereserveerd:

New Siam II Guesthouse

Kosten: ongeveer € 50 voor de 3 nachten. Per dag dus € 17. Wat krijg je daarvoor?

• Een kamer met een 'double', oftewel een tweepersoonsbed
  • Een eigen badkamertje
  • Een ontbijtje
  • Gebruik van het kleine zwembad
  • Prima locatie vlakbij de Khao San Road*

* De Khao San Road is een van de beruchtste backpackersstraten in Bangkok. Het begin van de film 'The Beach' is hier opgenomen. Alles wat verboden is, is hier te vinden.

Op de Khao San Road zie je backpackers uit de hele wereld, een hoop nepartikelen, reataurantjes en reisbureautjes. Je kunt hier je haar laten 'dreadlocken', allerlei documenten laten maken, zoals bijvoorbeeld een studentenkaart waar je dus overal korting mee krijgt :). Verder een hoop sex, drugs and rock & roll. De durfals kunnen hier ook gewokte krekels kopen.

Ons guesthouse ligt vlakbij de Khao San Road, maar wel in een iets rustigere straat.

Mark

Heya,

leuk dat jullie ook zijn begonnen met reizen in thailand. Ik ken jullie niet persoonlijk, maar als je wat tips wilt hebben kun je altijd me webblog raadplegen en een berichtje sturen ;).

*ps. 50 euro voor 3 nachten in new siam 2?.. Ik overnachtte al voor 2 euro in new siam 1 Maargoed, wat jullie willen.

Veel plezier nog.

weasel-in-zo-azie.reismee.nl

Jeroen

Hej Kyra (en Remco natuurlijk :P)
Supervet dat jullie in hetzelfde vliegtuig terecht komen, hoe ben je daar in hemelsnaam achtergekomen?

Maar goed, jullie gaan gewoon lekker in Bangkok beginnen en dan wel zien wat er daarna gebeurt? Wat een heerlijk idee he... om gewoon helemaal vrij te zijn te doen wat je wilt in zo'n prachtig gebied. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en zal het ff gaan volgen!

Jeroen

mamma

Mooie website!

pa en ma

hoi Remco en kyra
we hopen dat jullie van je reis net zo genieten als je al aan de voorbereiding hebt gehad
nog even en dan is het zo ver
geniet er van en we zijn benieuwd naar al jullie verhalen

Arjan Elly Lisa en Deanne

Hey Kyra en Remco,

Het aftellen is allang begonnen en nu is het bijna zover! We zijn erg benieuwd naar jullie reisverhalen en hopen dat het net zo super wordt als voorgaande reizen. Genieten jullie maar lekker van de lange vakantie en alle prachtige dingen die jullie gaan beleven!!

Groetjes, van ons allevier

Shireen

Lieve Kyra & Remco,

Bijna is t dan eindelijk zover.
We willen jullie ontzettend veel plezier wensen voor de komende maanden.
Let goed op elkaar en we zijn benieuwd naar jullie verhalen.
Ik houd je zeker op de hoogte over de ontwikkelingen van je petekindje.
Tot morgen!!!

Veel liefs Nick, Shiren & ?

mama

Een vraag Angkor wat,heet toch Angkor Vat.Wordt daar nog steeds gevochten? Enne de postdatum staat op de maand November.dit ter informatie