Remco en Kyra in Zuidoost-Azië

Voorbereidingen...

Over precies 9 weken zitten Remco en ik in het vliegtuig naar Bangkok (hoofdstad van Thailand). Tot het zover is hebben we nog een hele hoop te doen.

Natuurlijk moeten we nog 3 keer naar de GGD voor inentingen, maar ook moeten we nog een hoop administratieve zaken regelen. Zo moet een nieuw paspoort voor Kyra worden aangevraagd, een speciale backpackersreisverzekering worden afgesloten, een paar automatische incasso's worden geregeld, moet Kyra haar verlof (sabbatical) officieel aanvragen en de bank verzoeken haar levenslooptegoed uit te betalen en moeten dollars worden besteld en de ANWB-verzekeringen worden opgezegd.

Ook moeten we nog nieuwe Rabobank randomreaders ophalen zodat we in de reismaanden kunnen internetbankieren. Onze auto moet worden verkocht en we moeten nog pasfoto's laten maken voor de diverse visa's die we nodig hebben (Laos, Cambodja en Vietnam). We hebben ook nog wat losse dingen nodig voor op reis. We zullen dus zeker niet stilzitten de komende weken.

'Tussendoor' ook nog kerst(kado's halen)!